У Сумській області визначили чіткий порядок проведення масових заходів під час дії воєнного стану. Відповідний алгоритм був затверджений на засіданні Ради оборони області й набув рекомендаційного характеру для громадян та юридичних осіб.
Масові заходи дозволяються лише у виключних випадках
Згідно з новими правилами, організовувати масові зібрання (мітинги, марші, концерти, спортивні події, релігійні заходи тощо) можна лише за умови письмового дозволу від районної чи міської військової адміністрації. Звернення потрібно подати не пізніше ніж за 10 робочих днів до запланованої дати.
Захід має бути погоджений адміністрацією за 5 робочих днів до його проведення, а офіційна відповідь (дозвіл або відмова) надається підписом голови або заступника голови адміністрації.
Яку інформацію слід вказати в заявці
- Дата, час і тривалість заходу.
- Мета проведення та її актуальність під час воєнного стану.
- Точне місце або маршрут події, наявність укриття в радіусі до 400 метрів.
- Очікувана кількість учасників.
- Дані організатора та відповідальної особи, контактна інформація, юридичні реквізити (за потреби).
- Інформація про тимчасові споруди, сцену, звукотехніку тощо.
Кількість учасників не може перевищувати місткість найближчого укриття, і організатор зобов’язаний погодити його використання з власником.
Обмеження для прикордонних територій
Заборонено проводити будь-які заходи ближче ніж за 20 км до кордону з росією або до зони бойових дій. Актуальну інформацію про ці зони надає військове командування.
Обов’язки організатора
Не пізніше ніж за 2 робочі дні до заходу організатор має повідомити поліцію, ДСНС та СБУ. Ці служби забезпечують охорону правопорядку, безпеку учасників і готовність до надзвичайних ситуацій.
Також організатор та відповідальна особа несуть повну відповідальність за безпеку заходу та зобов’язані:
- При оголошенні повітряної тривоги – зупинити подію та евакуювати учасників до укриття.
- Контролювати порядок серед учасників.
- Мати аптечку для надання першої допомоги.
- Дотримуватися правил пожежної безпеки.
Адміністративний супровід
Звернення, надіслані до обласної адміністрації, автоматично передаються відповідним районним або міським адміністраціям протягом трьох робочих днів. Всі адміністрації щомісяця звітують про кількість заявок і виданих дозволів.
Кому правила не стосуються
Цей алгоритм не поширюється на заходи, організовані державними органами, військовими структурами, а також на церемонії поховання та вшанування загиблих за Україну.
Залишити коментар